2013-01-06

Godnatt från TOOOOR!!

Nu är det dags att krypa till kojs vid min finaste, första natten tillsammans i lägenheten, känns awesome!!<3
Har spelat lite yatzy såhär på kvällkvisten också, André vann med två matcher mot en. Fair and Square! KUL är det! Vi har en tendens att hamna i olika stim när det kommer till spel och andra grejer, just nu är vi i ett Yatzy-stim. Y på mobilen mot varandra, Y på mobilen mot folk från hela världen, Y med vanliga tärningar! Awesome!

Jag ser i kors av trötthet, så nu blir det sömnen som väntar! Sov gott, och dröm sött! Jag lär säkert drömma skitsaker som vanligt, jobbiga mardrömmar... Men jag kommer vakna med prinsen vid min sida, så det blir KÖÖÖÖÖNG <3


Jag döör i mitt hjärta hur sjukt sööt André är ibland!<3
Älskar dig!

1 kommentar:

  1. Jag döör i mitt hjärta hur sjukt... "söt" du är ibland Petra! :S

    Haha <3 Just kidden

    SvaraRadera