2013-01-23

Stressad och trött!

Det märks att jag inte är speciellt van att vara i gasen precis hela tiden ännu. Det har jag inte varit sedan jag jobbade med grimm-föreställningen i somras. Men nu har jag varit det i några dagar, om jag inte varit det fysiskt så har jag varit det i hjärnan. Jag har känt mig riktigt stressad, och gör fortfarande det. Eftersom att jag vill hinna så mycket om dagarna, och alltid har tanken "den tiden ska jag göra det här, och den tiden ska jag göra det där, och för att hinna innan träningen måste jag göra det här nu osv." 

Det tar på krafterna. Men jag hoppas på att komma ut och hitta någon aktivitet eller arbete i framtiden så att jag får in riktiga rutiner, för nu har jag allt på samma gång och vet inte i vilken ände jag riktigt ska börja! 

Jag har tränat idag, sedan har jag städat, diskat och dammtorkat. Mer har jag inte hunnit för att jag har så många rum. Gör mat nu, och kanske ska dammsuga, vi får se om jag har ork till det. Träning ikväll klockan åtta, så jag hoppas att jag tar mig dit på något sätt!

Hjärnan har dessutom varit lite på andra ställen samtidigt som jag gjort saker pga en sak som hänt. Vilket gör att man blir ännu tröttare och inte sover så bra. Men jag tror att det kommer lösa sig, det känns som det. Önskar dock att jag var med André just nu<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar