2013-01-02

Tiffany Rothe workout!

Sådärja, nu har jag tränat så svetten rinner. Idag körde jag en "playlist" med fem av Tiffany Rothe's träningsprogram. Hennes program är ca 10min/program, så att man kan antingen välja att göra ett av programmen tre gånger i sträck, eller plocka ihop några som man tycker om och göra efter varandra istället. Jag orkade inte leta upp vilka jag själv ville köra, utan gjorde helt enkelt playlisten som jag hittade. Så ca 50 min sammanlagt blev det. De tre första tyckte jag inte var så jobbiga egentligen, men jag blev uppvärmd, och de två sista blev lite jobbigare. Sedan beror det ju på om man ger gärnet och fullt tar ut rörelserna också, så det försökte jag göra så blev det lite jobbigare.

För att få ihop 1h träning la jag även själv till 10min abs som jag också hittade på youtube. Jag lägger ut länken till Tiffanys träningslista som jag gjorde, och lägger ut videoklippet på ab-workouten här nedanför!

Tryck här för att komma till listan

Magen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar