2012-05-31

Time is ticking...

Idag, mina vänner, är det i stort sett sista dagen här på skolan! Imorgon är det avslutning i kapellet! Känns sorgligt, men ändå spännande! Jag vet att jag kommer gråta ögonen ur mig, och det kommer kännas så otroligt tomt, men nu är det dags att bege sig ut i stora världen på riktigt! Shit alltså, det kommer inte bli lätt, men jag ska klara det!!!

Imorgon kommer vi dessutom ha ett viktigt möte med en person som skulle kunna generera lite jobb det närmsta året. Och i sommar blir första gången jag jobbar som skådespelare på riktigt och får lön för det:-) det kommer bli väldigt roligt!

Jag vet att allting i slutändan löser sig till det bästa, men det är jobbigt att inte veta vad det bästa är för mig!jaja, den som lever får se!

Nu ska jag ta mig upp (japp, jag tog faktiskt sovmorgon idag), ringa några samtal, ta en promenad och välkomna näst sista dagen här i Burträsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar