2012-05-14

GRIMMBOY

Vi repade imorse, och det var roligt som vanligt! Ska jobba mer med karaktärerna imorgon hade jag tänkt, och kanske rent repa utomhus om det inte är kasst väder. Scenografin är GRIMMT snygg, enkel och snygg!

Vi repade igenom slutlåten några gånger också för att få till vår lilla korreografi osv. Sedan blev det att ringa lite till ställen.. Gick som vanligt segt. Lite nervös börjar man bli nu! Men någon spelning kommer vi nog få ändå måste jag ju tro. Föreställningen förtjänar det kan jag ju då bara säga!

Nu har vi ljudproduktion skulle man kunna säga. Spelar in låtarna vi ska använda oss av i föreställningen. Det är roligt att få hålla på med lite allt möjligt, och tjejerna som har gjort låtarna tycker jag verkligen har lyckats. bra jobbat att snöra ihop så många låtar på kort tid, och låtar som iallafall jag verkligen tycker passar i en barnföreställning:D

Nu ska vi fortsätta med  ljudinspelningarna! Ha en bra kväll=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar