2012-05-28

Sorgligt!!

Det är med lite sorg i hjärtat jag beger mig mot Burträsk för sista gången.... Iallafall för sista skolveckan! Nu har jag gått klart andra året på skådespelarutbildningen, och There Will be no more skola på edelvik:-S så otroligt trist!

Den här veckan ska jag verkligen försöka ta vara på. Försöka njuta och ta in atmosfären på skolan. Försöka hinna med en myskväll med roxanna och Sofie. Vi har jobbat så tätt hela året med vår turné och så, och det känns nog tomt att vi inte jobbar med samma projekt nu, och att sen säga farväl till dem kommer vara fruktansvärt jobbigt!!

Nåväl, nu närmar jag mig Burträsk iallafall, när jag kommer fram blir det mest troligt en promenad innan lunch eller så kanske jag lägger igen ögonen en stund! Känner mig inte riktigt kry!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar