2012-05-16

It can only get better...

Jag hade en otroligt dålig och jobbig dag igår, det var riktigt pina att ta sig igenom den på många sätt. Kände mig inte alls som mig själv, började rent må fysiskt illa och jag trodde att jag skulle kräkas. Jag var så arg och ledsen och rädd på samma gång. Det var hemskt, hemskt jobbigt! Men jag vet att om jag bara sover när det blir så, så ska det vara mycket bättre när jag vaknar igen! Jag pratade lite med fina André, försökte lugna ner mig och sedan gjorde jag min kvällsprocedur och kunde tillslut lägga mig ner på kudden. Sen har jag sovit. Omen lite oroligt så har jag sovit, och nu känns det mycket bättre!


Vaknade av att jag hörde fåglarna utanför fönstret, såg att det var strålande sol ute och att det verkade relativt varmt. Därför tänker jag gå en promenad nu och starta dagen med lite solsken. 


Känner mig fortfarande konstig Men jag vet att jag bara måste lära mig att sluta trycka bort mina tankar och känslor. Men det fungerar inte för mig. Jag har ingen kontroll över vad som kommer hända nu i framtiden och det skrämmer mig. Så jag pallar inte att tänka på det! Nej, nu ska jag släppa det och  tänka på annat helt enkelt!!


Saknar min familj väldigt mycket just nu, men jag ska på långhelg hos André så det blir finemang:) Nästa helg ska jag hem till Piteå och kolla eurovision med min lillasyster, och andra kvällen tror jag att jag bara ska sitta med mamma och pappa och se film eller vad som helst. Det var så himla länge sedan jag bara umgicks med dem och bara andades och tog det lugnt. Ordentligt! Kan knappt minnas när det var så sist! Men jag ska verkligen försöka släppa allting nu i helgen och nästa helg... Försöka...

God morgon alles!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar