2012-05-07

I don't wanna lose my spark... Det är jobbigt nu!

Pust och stång och stön och fyyy och bläää och BDKHANRAJOKFMSÖLNLÖFMSLÖFJMÖ

Var på möte i Skellefteå idag. Jag vet inte riktigt längre vad som händer, vad som kommer hända. Jag börjar tappa det. Jag vill inte det! Det handlar inte om att jag inte VILL det här längre. Definitivt inte! Men jag har verkligen försökt hålla hoppet uppe, jag har försökt att göra allt jag lärt mig, tagit tid, ork och kraft som jag egentligen inte har! Men det är för svårt! Jag kan inte det här, jag vet inte hur man gör, jag är inte nog smart, jag  har inte nog mycket resurser. Jag kan faktiskt inte! Men jag brinner för det här, för det här ämnet, för ALLT! Om jag bara kunde hade jag gjort allting gratis, om jag ändå tagit mig runt och klarat mig. Men sanningen är ju att jag inte gör det!!

FAN! Jag får försöka göra det som går att göra utan att behöva starta saker som jag inte kan! Kanske, om jag har en jäkla tur så kan jag få spela några gånger iallafall. Jag hoppas det. Jag får jobba för det! Sen får jag satsa allt jag har på scenskolorna, om jag har tur kanske jag någon gång i mitt liv kan få komma in på en sån.. Om jag skulle få välja helt själv av allt så skulle jag vilja komma in på Luleå teaterhögskola typ NU! Det är den skolan jag vill gå på, den skolan jag verkligen verkligen skulle vilja komma in på. Jag börjar bli så jäkla gammal! Jag vill inte ge upp min dröm, jag är inte redo för det! Jag vill aldrig behöva göra det. Jag vill inte det. Jag vet inte var jag ska ta vägen om jag måste det, det är ju den som gjort att jag orkat allt jag egentligen inte orkar! Någonstans i min lilla, trånga hjärna trodde jag faktiskt att jag skulle klara av det här. Klara av det som jag vet är så svårt! Men jag trodde att någonting som gjorde att jag mår så bra som jag gör av det faktiskt skulle vara en av meningarna i mitt liv. Men tänk om det inte är så??

Kan jag inte bara få en roll i någon film eller någonting som ger mig lite jobb iallafall, som ger mig gnistan tillbaka. Den gnistan som egentligen inte är borta, men som får så otroligt mycket vatten på sig hela tiden nu att jag är rädd att den ska slockna. Snälla, kan ingen bara fixa det åt mig??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar