2012-05-08

Grimmzterz...

Idag gav jag Grimmarna möjlighet till sovmorgon och sa att de, fram till lunch, fick jobba med det de själva ville och behövde. Antingen det vi skulle ha gjort till Grimm, jobba med karaktärerna, plugga text, låtar eller om det har andra projekt de måste ta tag i. Det kan vara bra att få tid till sådant!
Själv ringde jag några samtal för Grimm (gick som vanligt inte så bra. Telefonen svajade, och de jag försökte få tag i svarade inte.) Tänkte lite runt min karaktär,tänkte igenom texten osv. Dessutom gjorde jag så att jag samtidigt städade lite i min garderob, vilket verkligen behövdes!

Efter lunch blev det rep med den kostym vi fixat ihop, och vi allihop börjar hitta karaktärerna bättre. Jag måste ta ut min karaktär ännu mer, och ska försöka få in lite mer pauser samt spänning och stämning i berättandet. (Kan bara säga att jag kommer SVETTAS i sommar, idag i salen började jag tillochmed svettas. Har ganska tighta kläder och sådär....) Sedan lyssnade vi på låten som vi ska ha som slutsång, och den är AWESOME tycker jag, tjejerna är så duktiga på att skriva!


Efter det blev det att dra till Skellefteå och fixa mer saker inför Grimm, och nu har vi nog det mesta, förutom det ätbara, för det kan vi inte riktigt fixa än, skulle bli ganska dåligt fram till Juli.!


Den här föreställingen kommer bli GrImm!!!=) hehe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar