2012-05-23

Sweating like a Grimm!

Jag kan inte försöka förklara hur varm och svettig jag blir av att spela Grimm-föreställningen. Alltså den är ju väldigt fysisk och så, men ändå förstår jag inte att jag svettas så mycket som jag gör. För SÅ fysisk är den ändå inte! Det är verkligen sjukt! Sitter ju ner ganska ofta också, även om jag sitter på huk. Haha, får lite kramp i vaden ibland också! But hey, that's the storyteller, not me!!;P

Iallafall så har vi repeterat på förmiddagen och försökt göra någon form av koreografi till vargen, sedan har vi ringt och sålt också, sen jobbat lite mer med vargen. Imorgon ska vi visa för Samuel och kanske göra om den (vargbiten) eller bara fixa till den lite.

- Vi har iallafall sex spikade föreställningar, och förhoppningsvis blir det fler eftersom att det finns några intresserade:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar