2012-05-21

Lång promenad!

Blev en ganska lång promenad eftersom att jag pratade i telefonen med André. Så rundan blev på ca 1h 28min. Gick inte så fort, men det blir nog skönt att lägga sig i sängen och sova nu iallafall. Känns dock konstigt att lägga sig när solen fortfarande skiner, men jag är en sådan människa som har stoooort behov av sömn, så det är bara något jag måste göra!

Blev kvällsrep idag med Grimmarna, men imorgon blir det dagsrep och lite mer annat pluggande för min del. Nu är det bara två veckor kvar av skolan och jag tänker inte slappna av för då är risken att jag verkligen inte orkar mer. Så fram tills jag har slutat skolan får jag fortsätta vara på högvarv tror jag minsann! Kommer inte lägga av helt sen heller såklart, men jag tänker åtminstone försöka ta en vecka då jag inte gör någonting som har med skolan att göra då. Sedan börjar den svåraste skolan; att ta sig tid till all skådespelarträning som jag vill ha om veckorna, som är lätt att ta tid till nu när man går skola och inte tänker på annat än skådespeleri!

Nej NU ska jag sova!

Godnatt!

Skulle inte sitta fel nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar