2012-05-11

Rolig dag!!

Idag har varit en lång och mycket rolig dag! Det hela började med att jag åkte in med min kära vän Mia till hennes frisörsalong. Där blev jag och några andra stylade i håret, sminkade av en riktigt duktig Make up-artist, sedan bar det av till en fotostudio där vi blev fotade med två olika stylingar. Och det var faktiskt otroligt roligt:D

Efter det bar det av hemåt där vi åt grillad parisare, sedan såg jag och syster Gossip Girl, och efter det mötte vi "sjuorna" i Kubb. SKOJ!

Nu på kvällskvisten har det spelats fotboll för fulla muggar, och nu ska jag minsann sova om det går, har så otroligt ont i min stortå, verkligen som att det känns som att det svider, bultar och bränner.,, Men den historian får vi ta någon annan gång!

SOV GOTT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar