2015-02-06

Sleeping Beauty...

... Or not!!

Fuck vad jag är trött-. Jag förstår inte varför jag trilskas med att stiga upp för. Jag är ju så TRÖTT. Men jag blir så stressad när jag vaknar att jag nödvändigtvis måste upp och göra något. Något som jag verkligen inte behöver. Särskilt inte klockan 1.2.3.4.5.6 på natten!! Jag kan inte sova hur trött jag än är.

Som tur var brukar jag sova bättre i hemmingsmark, även om jag inte vet varför. Jag känner mig inte direkt otrygg i min lägenhet, men det finns så mycket att göra hemma. När jag är i Hemmings känner jag inte riktigt lika mycket krav att jag "måste upp och göra nånting". Nej, nu hoppas jag att jag sover ut både Lördag och Söndag, då blir det inte lika jobbigt om jag får en likadan vecka nästa vecka.

Men jag ska verkligen jobba på att inte stiga upp förrän ett visst klockslag om mornarna, även om jag inte lyckas somna om. Men det är gode terror tycker jag. Då kanske det är bättre att göra som jag gör nu. Stiga upp tidigt, vara vaken några timmar, sen sova en stund framför TV'n på förmiddagen. Det har jag gjort några gånger, för att överleva typ;)

Ritade i morse lite


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar