2015-02-19

Andfådd hur lätt som helst!

Shit alltså. Jag mår icket bra för tillfället. Känns som att jag har så svårt att andas... Eller alltså, inte bara som när jag har astma, utan som att när jag drar in luft, så är det som att den bara går rakt igenom mig... Hur ska jag förklara? Som att den är för tunn eller något. Också blir jag andfådd för ingenting. Nu kan det vara för att jag är så sjukt trött över att jag inte sovit så bra inatt, men om jag går från ett rum till det andra, så måste jag sätta mig ner. Känner mig lite yrslig och slö i kroppen. Ungefär som när jag är sjuk och har feber, men jag har ingen förkylning och ingen feber. Så jobbigt, och så konstigt!

Jag har tidigare mått såhär när jag har lidit av blodbrist, men de senaste månaderna har jag varit supernoga med att ta järntabletter varje morgon, så det borde inte vara det iallafall.. Det är nog inte allvarligare än att jag helt enkelt är väldigt trött och seg för tillfället, men jobbigt är det iallafall!

Gjorde en rejääääl behandling på nacken, och äntligen börjar det hända grejer! Vi är inte riktigt framme än, men det blev ett bra framsteg igår, så det är skönt. Vi jobbade ca 1,5 h på nacken igår, så det är inte underligt att jag känner mig lite mör där idag. Ska absolut inte använda axlarna och armarna + ryggen på någon annat sätt än vardagssysslor ett tag framöver. Åh, vad jag hoppas att vi kan bli klara snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar