2015-02-04

Året som var (2014) Del 2

Här kommer några fler saker som hände under 2014:
  • Jag började gå till naprapaten med min onda, förstörda kropp. Och första gången känner jag ett hopp att jag kanske kan hitta ett sätt att fixa kroppen på riktigt. Nollställa den, och sedan börja träna igen. Det blev många behandlingar, och jag går fortfarande dit, eftersom att min kropp tyvärr är envis och inte riktigt vill tillbaka i rätt läge. Men jag har fortfarande hoppet uppe. Håll tummarna!
  • Jag gick "Sinnenas ateljes" stödgrupp under våren. Det var skönt att gå dit och bara lyssna, även om jag inte alltid sa något.
  • Gjorde en audition till en reklamfilm. Fick inte jobbet, men jag blev en erfarenhet rikare.
  • I April gjorde jag mitt första framträdande i Luleå för Norrbottens läns landsting och politiker. Den gången gjorde jag scenen som vi kallar för "självskadebeteende" för första gången. Gjorde också en dialog med Therese, samt berättade lite ur min livshistoria. Det var nervöst, men väldigt häftigt. Vi fick en sån otroooligt bra feedback, och det var ur det jobbet det växte fram att Kultur I Centrum skulle få vara en del av SAM-projektet. (Kommer mer om saker jag gjort där senare.) Länk till inlägget jag gjorde om det jobbet FINNS HÄR
  • Jag började umgås med Rebecca och Frida, två AS-fina brudar som jag har mycket gemensamt med, och vi har väldigt roligt när vi umgås. Vi kan bara slappa och vara "lejda", så skönt!
    Jag och Rebecca på Karlbergsteatern

  • Jag vann en biobiljett i PT för min utklädnad till Jokern:
  • Jag fick vara med och författa manuset till Karlbergsteatern den sommaren. 
  •          
    Bild från "galan" på Karlberg                                                                                                                          



         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar