2015-02-27

Inte lätt att hitta balans i obalansen

Shit alltså. Jag mår så gaalet konstigt just nu. Inte räcker det med en massa onda saker, som ond fot och nacke. Nej, då ska alla andra saker bli konstigt samtidigt. Sömnen, var är den? Och varför mår jag så konstigt när jag ska sova? Jag är så trött på dagarna, och på kvällarna är jag så trött och illamående att jag vill kräkas. Det svartnar varje gång jag ställer mig upp.

Hela jag är i obalans. Min dygnsrytm är konstig, och jag måste ofta sova en sväng på förmiddan. Men idag är det riktigt som att jag är i någon form av kvicksand eller nåt, men samtidigt i en bubbla. Det tar ett tag för blicken att hänga med, och allt går saaakta. Känns det som.

Jag tycker inte om att jag är i en sån galen obalans, när jag ska vara i Göteborg om mindre än två veckor och stå på scenen för en massa psykologer och försöka leverera. Min hjärna är för tillfället inte särskilt med i gamet så jag får hoppas att allt sitter i mitt muskel och känslo-minne.

Ska iallafall sova i Hemmingsmark inatt, och det blir bra, för jag brukar sova bättre där också. Och jag vet att folk finns runt omkring mig om något skulle hända. Det kommer det inte göra, men det känns väldigt obehagligt om kvällarna när det blir som värst. att gå och lägga mig och inte alls förstå vad som händer i min kropp.

Får se om Läkaren ringer idag angående proverna, jag tvivlar på det. Men hoppas. Om proverna inte visar något, så vill jag på en gång komma in och göra andra utredningar, för jag VÄGRAR att gå omkring och känna mig så här särskilt mycket längre.

Nu väntar jag på mamma, så ska jag ta henne bil när hon far till jobbet, så jag kan göra lite ärenden. Men FÖRST måste min hjärna följa med lite mer, för om jag är såhär konstig vågar jag inte köra!

Ha en trevlig fredag alla!=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar