2012-12-12

Varför orkar jag ingenting??

Asså, det är inte roligt att knappt orkar träna. Jag ÄLSKAR ju egentligen att träna, och jag hade äntligen börjat komma iform igen. Förra veckans fotbollträningar var AWESOME, hur roliga och jobbiga som helst. Jag mådde inte bra, och jag hade dåliga dagar, men jag gav allt och lite mer på träningarna. Men sedan började jag må jätteilla förra veckan och blev svag och orkeslös, spydde på fotbollsträningen (och varken av utmattning eller magsjuka). Sedan har jag bara varit fortsatt svag! JAG ORKAR INTE!! Ska det inte vara nog med att jag inte orkar vara som normala människor är, nej nu ska jag inte ens orka träna i min egen kapacitet. Men glöm bort att jag tänker ge upp!! Jag älskar att träna och tänker tamejtusan piska mig tills jag hittar tillbaka till tränings-Petra igen!! Jag försöker verkligen!

Idag har jag gjort ca 30 min aerobics och 30 min styrke. Jag tvingade mig igenom programmen så gott jag kunde, men jag fattar inte att jag tycker att det är så jobbigt! Jag har gjort så mycket mer än det samma dag förut. USCH!! Nåväl, nu ska jag duscha och senare idag blir det en promenad i snön också!

Tomten; i julklapp önskar jag mig KONDITION och MUSKLER!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar