2012-12-28

Barndom...

Ikväll jobbar André och jag har inte haft världens bästa dag, så jag kände för att bara krypa upp i soffan och drömma mig bort. Då vill jag alltid se filmer som jag såg när jag var yngre. Filmer utan problem som får mig att tänka mig tillbaka till tiden då man kunde åka in i en film helt och hållet. Jag vet när jag kollade på "de vilda djurens flykt" och var helt 100 på att jag var en räv som var på flykt. Jag var en sån drama-queen!! Ojoj, jag kunde gråta och riktigt känna hur jagad jag var som räv osv.

Detta gör att jag kan känna glädjen i att se en gammal, egentligen ganska töntig film som ikväll. Kollar på mrs Doubtfire, en av filmerna som jag älskade när jag var liten, och märker att jag fortfarande tycker väldigt mycket om!

Ska fortsätta se den och käka lite glass!

Ha en bra kväll!

En av julklapparna som min brorson fick av mig i present. Har glömt att lägga upp den:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar