2012-12-23

Rit-IL

Har tydligen hamnat i ett rit-il! Igår ritade jag en teckning som kanske, kaaanske ska ges till någon. Jag ritade nästan klart en version av den, skrövlade ihop den och kastade bort den, och började på en likadan teckning. Och jag jobbade med den läääänge igår. Jag suddade, gjorde om, förstorade saker, förminskade saker. Och har putsat den så den blev sämre än den var innan osv. Och jag är fortfarande inte riktigt nöjd, så  vi får se vad som händer... Kan inte göra om den så mycket mer nu. well well..

Till rit-ilet så har jag ritat sedan jag vaknade imorse. Först jobbade jag med ögat som jag redan lagt upp, sedan gav jag mig på att försöka rita en ängel. Det sämsta är att det är en massa kropp med på bilden, och jag har i stort sett aldrig ritat kroppar. Proportionerna i bilden är väldigt konstiga, men det här är bara en övnings-bild så den orkar jag verkligen inte göra om! Here it is iallafall:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar