2012-12-30

Träningsprogram!

Tjollahopp!
Idag har jag försökt att träna lite trots illamående och trötthet efter en inte alltför speciellt bra sömn-natt. Men det var skönt, jag känner verkligen hur mycket jag behöver och saknar att träna!! Jag får fortfarande acceptera att jag inte orkar lika mycket som jag vill, och får träna lite efter min egen ork och dagsform osv.  Men jag är nöjd att jag faktiskt tränade iallafall idag.

Först hade jag tänkt ge mig ut och springa, men det är otroligt halkigt och blött ute pga regn, så jag letade upp några youtube-program som jag tänkte dela av mig här.

Jag gjorde hela 30-days-shred level 1, hela 25 minute abs and obliques, men bara halva av 6 week 6pack with Jillian Michaels.
Rätt nöjd är jag ändå, nu känns det som att jag skulle kunna göra något mer, men jag har tänkt nöja mig så, hoppa in i duschen och se på skidorna som börjar snart. Jag har hört att man ska träna så att man känner att det är roligt och längtar tills nästa gång istället för att döda sig själv och bara ha ångest till nästa gång, så det ska jag göra nu!
JÄKLAR så snygg man är när man tränat såhär på morgonen... NOT! Haha, jag ser ut som en sån där grottman som just lyckats fånga sitt byte... Oh my... nåväl, jag bjuder på den;P

Träningsprogrammen: (Testa dem gärna och dela med er av tankarna om dem, och tipsa mig gärna om ni vet några roliga och bra program!)

1 kommentar:

  1. "bjuder på den" pfhfff, du ser ju ut som värsta träningsgurun!!!

    SvaraRadera