2012-12-12

12 december... vad hände??

Jaha... så var det 12 decembers plötsligt! 12 dagar kvar till julafton med andra ord.  HUR SJUKT ÄR INTE DET??

Jag har haft en konstig december-månad. Har inte hunnit få min julkänsla, eftersom att jag har mått otroligt dåligt, och jag brukar julpynta vääääldigt tidigit och få julkänsla för att det hjälper mig under den mörkaste tiden på året, men i år har jag knappt julpyntat färdigt ännu. Detta beror på att jag håller på att flytta in i en ny lägenhet, så det har varit att stånka på med diverse saker, och när jag inte har gjort det har jag varit i Umeå.

I måndags kom jag iallafall hit till Umeå och hade mysigt med André. Vi firade vår julafton då eftersom att jag kommer åka hem senare i veckan och inte kunna träffa honom på TVÅ veckor!!!!! Shit, vad jobbigt det kommer bli:/ Nog klarar vi det alltid, men det suger verkligen...Hursomhelst hade vi jättemysigt. Vi åt mat, öppnade våra julklappar, åt skummtomtar och pepparkakor och såg på julfilmen Elf. Dessutom åt vi choklad från choklad-kalendrar. Jag brukar inte vilja äta onyttigheter om veckorna, men December är en fusk-månad, det är faktiskt jul!! Det gav mig faktiskt ett lugn och en härlig känsla att sitta och se jul-film med tända ljus. Fick en gnutta julkänsla då, så det var mycket värt, och egentligen den bästa julklappen <3

Nu ska jag träna lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar