2012-12-20

Hemma-gym!

Jag har inte råd med något gymkort, tyvärr, eftersom att jag både behöver och älskar att träna. Om jag inte får träna blir jag galen och lättretlig, för att jag börjar må så mycket bättre av träning. Det är väldigt bra medicin. Det är för kallt för mig och min astma för att springa utomhus, nästan för kallt att gå ibland.

Just för tillfället bor jag i hemmingsmark inför julen osv. Men idag skulle jag till min terapeut, så jag bestämde mig för att åka till lägenheten och träna innan jag åker hem. Har inga träningssaker här förutom min egen kropp och youtube, men det var nog jobbigt det!

Fortfarande absolut inte där jag borde vara konditionsmässigt och muskelmässigt, men jag gör det jag kan. Har tränat kondition, ben och mage i sammanlagt en timme iallafall. Så nu blir det dusch och sedan åka hem till hemmings!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar