2012-12-16

Sakta men säkert...

Idag slapp jag kräkas på träningen, det var ju skönt. Mådde lite illa, men inte i närheten lika illa som förra veckan, så jag hoppas att det är ett framsteg som får stanna kvar! Känner fortfarande att jag borde orka mer än jag gör, och tekniken min är ju ett stort jävla skämt, men en sak i taget!! Jag hoppas på att det kommer med tiden, just nu satsar jag på att orka vara med så mycket som möjligt iallafall.
Blir ju bara så arg på mig själv när jag inte kan, men det är en sak jag får ta, det kanske också blir bättre med tiden!

Nu ska jag försöka sova, för morn min kommer väcka mig innan hon börjar för att ta blodprov i mitt lilla armveck... Jösses vilken drömväckning... Not!

(bilderna blir märkliga, för det gick inte att ta bort en av dem eftersom att jag bloggar från mobilen!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar