2013-02-27

Vår i februari??

Har ju varit dunderhärligt väder nu några dagar. Sol och varmgrader och slask på vägarna. Jag ÄLSKAR vädret, men HATAR slask. Usch, fy och blä! Det märkliga är att det bara är 27 Februari idag och det är +grader och sol. Igår var det ännu varmare. Lite läskigt är det faktiskt, känns som att vädret fuckas upp mer och mer, inte helt ok. Men skönt är det med solstrålarna! Blåser mycket gör det också...

På tal om annat. När jag var i hemmingmark sist så var det fullmåne, och jag gick på en skogsväg som brukar vara KOLSVART, jag brukar inte se var jag sätter foten, och ibland går jag ner i diket plötsligt. Men den kvällen var det som att jag hade en strålkastare bakom mig hela tiden för att min skugga syntes framför mig. Var tvungen att kolla flera gånger, men det var helt enkelt månen som lyste så otroligt starkt! Jag kunde inte titta rakt på den knappt utan att det skar i ögonen. SJUKT vacker kväll var det minsann!

Dålig bild tagen med mobilen, men visst ser det ut som en lampa???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar