2013-02-14

Till André på alla hjärtans dag

Jag har alltid varit lite emot alla hjärtans dag.. Eller emot och emot, men jag tycker att det är ett påhitt av butikerna att sälja små hjärtan och björnar och allt vad det nu är. Dessutom tycker jag att man alltid ska visa varandra kärlek, och inte bara på just en specifik dag. Jag har aldrig riktigt brytt mig om att jag varit "ensam" på alla hjärtans dag, för det är jag ju inte. Jag har ju mina vänner och min fina familj som jag alltid har haft. Men nu då, när jag faktiskt har någon speciell att fira vår första alla hjärtans dag med, så måste jag bara få visa min uppskattning till den här människan.
Andre´! Du är en fantastisk människa! Du kan alltid trösta mig när jag är ledsen, och skratta åt mina märkliga påhitt och saker. Dessutom är du lika märklig som jag på många sätt, vilket gör att vi har väldigt roligt tillsammans. Vi delar absolut inte alla åsikter i allting, och jag råkar vara lite moraltant många gånger, och blir arg på dig när du säger dumma saker. Samtidigt vet jag att du ofta spär på lite extra, för att du vet att jag blir upprörd. Ibland vill jag bara slå dig för det, men i efterhand måste jag skratta lite åt det. Du har suttit uppe med mig när jag inte kunnat sova, eller varit ledsen och borta i hjärnan. Du har aldrig dömt mig för att jag råkar vara som jag är. Att jag mår dåligt över triviala saker och ibland bara känner mig ledsen eller arg. Du kan ge mig bra råd, vara bestämd och älskvärd på samma gång. Jag kan fortsätta mer, men här får det vara slut. Det bästa av allt är att jag uppnått det jag, för bara ca ett år sedan trodde var omöjligt. Jag har hittat någon som älskar mig för den JAG är. Helt sjukt! 
-Och André, jag älskar dig för den DU är också!

Till dig dedicerar jag detta FANTASTISKA skämt! (tror det är mitt och Andrés favoritskämt, vi älskar ologiska skämt.)
Det var en gång en åsna som betade på ett majsfält
En dag blev det över 100 grader varmt så att all majs poppade till popcorn
Åsnan trodde det var snö så han frös ihjäl.

Nedan, ett filmklipp som visar lite på märkligheter som vi håller på med:

love you<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar