2013-02-12

Intensiv, kort, JOBBIG träning=)

Just hemkommen från dagens "fotbolls"-träning. Det blev en kort sådan, men väldigt väldigt jobbig. Rolig också för den delen. Det blev uteträning i djupsnön, så vi skulle springa (blev typ som att man gick) i djup snö där det inte fanns spår, också skulle vi bära en och en tillsammans i den djupa snön, också höll vi på så. Träningen var bara en halvtimme lång, men jag kan säga dig att benen var döda. Vilken mjölksyra man fick av den alltså!

Nu känns det som att jag skulle kunna göra det igen, men om jag skulle ens försöka göra det nu igen så tror jag att benen skulle skrika NEEEEEEJ direkt!

Efter träningen fick vi varm choklad och mackor av tränarna, GOTT och SNÄLLT!! Och till råga på allt fick jag skjuts hem av en snäll lagkamrat så att jag slapp gå hem också och bli kall och förkyld! Så det kändes som en bra kväll.

Funderar på om jag ska köra lite arm-träning nu också med tanke på att benen fått sig en genomkörare. Vi får se, ska suga på den karamellen lite!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar