2013-02-04

These boots are made for walking...

... Mer än man kan säga om mina fötter! Hatar mina plattfötter, de ställer till det så mycket för mig!

Hursomhelst, igår hann jag inte träna fotboll, så tur var det att jag tränade annat i helgen, i lördags hittade jag ett träningspass på youtube som var nästan 1,5h långt. Det var jobbigt men roligt, och det känns fortfarande i kroppen ska jag säga. Men det blev ingen fotbollsträning igår för att jag kom hem så sent med bussen, och jag hade knappast kunnat träna alls igår för att min mage gör så oooooont! Den sticker ända ut i ryggen och upp i hjärtat känns det som. Äckligt jobbigt!

Iallafall så var jag ute och spatserade lite igår, tre promenader hann jag med. Det var inte så långa promenader, men plussar man ihop dem så blev det en bit iallafall. Roligast var det att gå med André, tråkigast var promenaden från busstationen och hem för att jag hade tung packning på ryggen och min mage ville ta livet av sig själv.

Sen blev det inte någon mag-träning på kvällen som jag hade tänkt pga onda maggon, så det ska jag upp och göra nu minsan!

Jag ser mongo ut, och André verkar vara måttligt road av att ta en promenad



Ser ut som att jag sålt smöret och tappat pengarna, samt att jag har åldrats 43 år! Bad day for Petzor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar