2013-02-12

Loong recovery!

Var på fest i lördags, vilket gjorde att jag inte kunde sova någonting på natten (pga sömnsvårigheter, inte för att jag varit på fest.) Detta ledde till att jag inte fick någon sömn på över 1,5 dygn, och för andra ungdomar kanske inte det spelar någon roll, men för mig tar det väldigt lååång tid att komma tillbaka till det normala. Är fortfarande inte där, trots att jag sov vääldigt mycket söndag till måndag, och sov relativt bra inatt. Just nu är jag så sjukt trött att jag inte vet var jag ska ta vägen, har velat sova sedan klockan åtta, men jag måste ju hålla mig vaken längre känns det som. Annars kommer jag ju aldrig orka vara uppe längre än till åtta om jag alltid går och lägger mig då!

Det är verkligen inte roligt att en enda kväll ska få förstöra i flera dagar. Blir så skör och lätt-deppad när jag är så trött hela tiden. Önskar verkligen med hela mitt hjärta att jag ska bli av med mina satans sömnstörningar snart. Finns ingenting jag hellre skulle vilja vara än en normal människa som klarar av att vara på fest med sin familj eller sina kompisar och inte mår dåligt av det hur länge som helst efter det. Jag vill kunna sova. Varför ska det vara en svårighet? Det spelar lixom ingen roll hur trött jag är!
Förhoppningsvis hinner jag bli en lite piggare jag innan Torsdag då älskade André ska komma hit! <3 Längtar!


HAHAHA, älskar min familj <3 Rosa stod på temat den här kvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar