2013-02-14

Lite smått träning...

För mig har det blivit så att jag blivit uttråkad av mag-appen, och därför gör jag annan magträning vissa dagar, och vissa dagar med appen. Idag blev det appen. Så dagens träning består inte av så mycket mer än ca 30 min magträning, en rask liten promenad, och nu testade jag lite pilates där jag kanske kan säga att jag gjorde 20 minuter aktiv träning. Men jag klarar inte av sån där träning som går så saaaaakta, med andas och vad det nu är.

Pilates fungerar ändå bättre än yoga för mig, men jag hann inte göra mer just nu helt enkelt. Var tvungen att diska och lite saker. Men hursomhelst, någon gång ska jag ta mig igenom hela pilates-passet, för just som jag slutade skulle det bli lite snabbare och längre "korreografier" av rörelser!

Ha en bra dag!

Haha, sååå uttråkad man kan se ut då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar