2013-02-28

I looove träning

Att träna är verkligen underbart!! Ibland vill säga, för vissa gånger orkar inte kroppen med, ibland inte hjärnan och ibland inte lungorna. Igår hade vi en jätterolig träning med laget. Det kändes väldigt tungt ibland, men det var en dag då jag ändå lyckades fortsätta köra på. Det var mest roligt, och jag slapp få någon form av jobbigheter=)

Efter sådana träningar är jag väldigt, väldigt trött, men vill typ träna mer ändå! Jag blir glad av det och känner mig nöjd Glad att jag var där och genomförde träningen. Kanske solen har börjat ge ifrån sig lite av sin energi? Jag hoppas det, men nu börjar det bli kallar igen hörs det.

Konstigt att jag vissa träningar känner att jag aldrig någonsin mer ska röra i en fotboll, måste sluta! Och vissa dagar vill jag åka på träningen redan när jag kommit hem från den i stort sett.Det visar vad hjänspöken gör mot en. Hatar dem!

Nåväl, det jag egentligen ville säga var att det var en väldigt rolig träning igår, jag blev glad av att träna, och att träning av olika de slag är underbara! Önskar bara att jag hade bättre kondition och ork!

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar