2013-02-18

Nevös...

Jag blir ju nervös för saker, ganska ofta blir jag det. Men jag brukar låtsas att jag inte är det, så på så sätt kan jag tillochmed lura mig själv att jag inte är det. Jag låtsas vara självsäker, så tror de jag träffar att jag är det. Att jag är nöjd med det jag just framfört eller liknande. Häftigt egentligen att man kan lura sig själv!

Hursom så är jag väldigt nervös nu, för jag ska strax på med jackan och gå till försäkringskassan för ett möte där. Jag tror att någon från arbetsförmedlingen och min terapeut också kommer vara där. Jag vet inte riktigt hur mötet kommer gå till, vad som kommer bestämmas eller pratas om, och vad som kommer förväntas av mig. Sånt är såå jobbigt!

Eftersom att jag inte riktigt vet hur lång tid det kommer ta för mig att gå dit kommer jag antagligen gå alldeles alldeles för tidigt och få sitta i väntrummet och svettas för att jag alltid tar på mig alldeles för mycket kläder när jag ska gå en promenad. Så jag kommer vara svettig och äcklig!

Well, well... Solen lyser iallafall idag=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar