2013-02-14

Märkligt Verkligt

Jag har så otroligt märkliga drömmar på nätterna, men samtidigt så himla verkliga. Inatt VET jag att jag har drömt om min familj och mina vänner, och jag VET att det var en jättehemsk dröm, som samtidigt var verkligt verklig! Men jag kommer inte ihåg någonting förutom att det var någon hulken i 3D som gjorde så att det kändes om att man åkte upp typ 100 kilometer upp i luften på hans hand, och sedan, om man inte tryckte mot nog mycket, så skulle man ramla hela vägen ner igen. Annars drog han ner mig. Jag vet att jag; Peder och Elias var där. Sedan hände det en massa andra saker som jag inte kan förklara, kan fortfarnde se lite av det i huvudet, men kan inte förklara.

Det är jobbigt att drömma mardrömmar i verkliga drömmar. För att om det handlar om monster och liknande vet man ju att det inte finns, men när det alltid handlar om mina nära och kära blir det PEST!

Det nya tillskottet Dio när han var ca 1 dygn gammal <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar