2013-11-03

the mountain of pigs

Igår var jag för första gången ensam på Grisberget och sprang. För det första så märkte jag först när jag kommit dit att jag hade mina promenadskor på mig istället för löparskorna, och efter ett träningspass på gymmet där jag sprungit med just promenadskorna på löpbandet hade jag i tanken att jag skulle kunna få väldigt ont i benhinnorna om jag sprang med dessa skor. Förra gången fick jag verkligen det. Men det gick bra, jag sprang rätt sakta.

Hade lite problem med mobilen när jag sprang, den stängdes av osv. Backarna gick i stort sett i slow motion. Men jag njöt! Det var härligt syrerik luft och det var som ett dis av regn.. Sånna jättesmå droppar som nästan bara lägger sig på huden. Jag sprang först femman i sakta, sakta mak. Men när jag kom till bilen kände jag att jag ville springa mer, jag var inte helt nöjd. Så det fick bli tvåan också. Men som sagt saaakta, men det var skönt. Hade nog kunnat springa mer, men jag vågade inte för mina ben. Dessutom började det bli mörkt;) Lite rädd för mörk skog är jag nog!:P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar