2013-11-09

Restless

Igår spelade vi in under kvällen, och det gick rätt så bra. Kände mig lite ringrostig i början, eftersom det var så sjuukt länge sedan jag spelade in film, och vissa repliker tyckte jag själv inte att jag fick till... Men stoppar regissören så betyder ju det att han har fått det han vill ha, och det är ju det viktigaste! Det är ju i slutändan inte jag ska som vara nöjd! Det var iallafall sjukt roligt, och jag ser fram emot att filma ikväll. Vi låg till så bra i tid igårkväll att vi slutade innan utsatt tid, och hade ändå hunnit längre än vad vi skulle den dagen, så det är ju bra=)

Ikväll trodde de inte att det skulle ta så lång tid, så om Kalix bara hade haft någon buss som gick liiite senare än 18.15 hade jag ju kunnat åka hem idag. DET hade verkligen varit gött! Men istället får jag la uggla på mitt rum lite och se film och lägga mig tidigt så att det snabbt blir morgon. Imorgon blir en lååång dag!

Jag blir så sjukt rastlös av att vara här.. Mest för att jag inte har något att göra, och jag vågar inte ta någon långpromenad för jag vet aldrig om jag hittar tillbaka;P hehe. Så man kan säga att jag bor på ett vilo-läger. Det jag gör är sitter, ligger, äter och ser film! Jag som är van att konstant röra på mig blir rätt så rastlös, och jag har ju bara min lilla dator och mobil. Internetet är på mobilen, så jag får ont i ögonen varese jag läser något på internet eller ser film på lill-datorn. Har skrivit lite, repat på jul-manusen, repat på film-manuset, också har jag fotat en del. Så jag gör lite saker som jag oftast inte har ro att göra hemma, men här finns ingen stress förens vi börjar filma:P Nej, stillasttande är ingenting för mig. Bara i viss mån! Skulle haft med mig en bok känner jag nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar