2017-04-24

OJ, ett vinterland!?

Det var väl ungefär min reaktion när jag tittade ut genom fönstret imorse. Jösses amalia! Men är det April så är det väl April-väder vi får.

Jag beslöt mig iallafall för att klä på mig och gå till gymmet efter morgonens bestyr, så sagt och gjort, det gjorde jag. Alltid skönt att träna, och jag hade lite mer energi än "vanligt" ( Vanligt just nu) INNAN passet. Krigade mig igenom ett lite länge pass än vad jag gjort senaste tiden, duschade och gick hem. Tuuungt att gå hem. Trött sen jag kom hem. Migrän som knackade på. Fortfarande väldigt ont i huvudet. Har druckit lite extra vitaminer, tagit migräntabletter och vilat.  Men det ger inte med sig. Nu blir det fortsatt vila en stund till. Sen drar jag och mitt migrän-huvud på Karlbergsträff. Hoppas det går bra! En sak som inte är bra är att titta i en telefon och skriva. ARGT huvud nu. Så nu ska jag lägga av.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar