2016-05-31

Liten utmaning - häng på vettja? ;)

Nu är det ju saker som är mindre roliga i mitt liv, samt saker som är mer roliga. Vissa dagar känner jag kanske för att vara djup, vissa dagar kanske mindre djup. Men från och med idag, så har jag gett mig själv utmaningen att - Skriva minst ett blogginlägg varje dag till och med Söndag! Med mycket, litet, konstigt, normalt material. Bara det jag känner att jag vill skriva, eller om jag vill lägga upp någon bild. Bara något!

Ett sätt för mig att komma igång igen, för jag älskar att skriva och kan tycka att det är lite roligt att titta tillbaka ibland och se vad som hände samma datum för ett år sen exempelvis!

NU ska jag iallafall gå till mammas jobb och lämna tillbaka hennes bil, som jag lånat idag för att jag skulle till VC och ta blodprover. Och shit vilken sommarvärme det är! Så skönt.

Ha en bra dag!

#NO FILTER ett av de vackraste ställena på jorden,som jag får se varje dag om jag bara känner för det, och vänder mina ögon från att titta rakt in i mig själv, till att titta utåt. En sak som är lättare sagt än gjort när en råkar vara en sådan person som försöker hålla fast och stänga inne sina känslor, och alltså måste hålla två spända ögon på dem hela tiden, så att någon inte sipprar ut. Jobbar med att bli bättre på den fronten! 

1 kommentar:

  1. Ja älven är fantastisk!
    Är det kärleksstigen?

    SvaraRadera