2016-06-01

Jag känner mig ärad!

Vi har dragit igång på allvar med Karlbergsteaterns rep nu. Varje vardagskväll ska vi köra, och hela måndagen den 6:e! OJ vad jag behöver detta just nu. Det hjälper mig verkligen att hålla mig flytande när allting runtomkring mig sjunker på olika sätt. Så många saker som drar i mina fötter för att få ner mig under ytan. Men jag vill inte sjunka. Jag klarar inte av rädslan att se hajarna där under.
(Okej, det här skulle inte vara ett sånt inlägg, så nu går jag tillbaka till det jag egentligen ville prata om!)

Jo, det är att jag känner mig så OTROLIGT ärad (säger man ens så "I feel so honored") att jag får jobba på Karlberg med alla dessa fantastiska människor.  Att lilla JAG får jobba med dem! Så häftigt.  Och jag lär mig så mycket. Jag känner mig så hemma med dem. Jag känner att de bryr sig om mig, och jag bryr mig VERKLIGEN om dem. Mindre än en månad till premiär!! (Vilket gör att min hjärna som rusar i galopp tänker att det snart är slut) men Nej, jag tänker inte ta ut det jobbiga i förskott! Nu ska jag först ha kul i ÖVER EN MÅNAD!!!!!!:) Och SEN kan jag få bli ledsen.

Hursomhelst så kunde jag inte tro för några år sedan, att jag skulle få jobba med sådana etablerade människor, som alla blivit en stor del av mitt hjärta ❤

Sen så finns det en rolig, spännande, pirrig sak till som gör att jag känner mig ärad. Men det tar jag i ett annat inlägg:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar