2016-05-19

Svidande ögon och spännande godis

Yes! Skriver detta med en aning svindande ögon. Klockan är halv fyra, och jag har varit vaken ett bra tag. Men jag ska deff inte klaga, eftersom att jag fått tre nätters sömn med genomsnitt lite mer än fem timmar!! Och det är så BRA, och så SKÖNT! Men nu sitter jag här ändå med svidande ögon.

Skillnaden på mig nu, med för några år sedan, är att jag blir överdundrigt trött av bara en natt tillbaka i samma mönster. Jag klarade det bättre förut, Om jag bara fått sova en eller två nätter lite sämre, så kunde jag utan problem sova dåligt några veckor till. Så konstigt. Men Nu har jag sovit dåligt i månader, vilket gör att de nätter jag får sova lite mer är UNDEBARA! Men att jag blir lika trött igen direkt jag går på ännu mer minus!

Men nu ska jag hursomhelst inte tänka på det. Utan hoppas att jag kommer kunna sova lite under dagen. Och bara ta det lugnt! Hoppas även på sömn kommande natt, eftersom att jag kommer ha tre påfrestande, men givande dagar, med föreställningar!

Nu ska jag jobba lite med ett Youtube-klipp, och sen kanske en promenad!

Här är mitt sista youtube.klipp, där jag testade lite godis och snacks från andra länder:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar