2016-05-27

Ibland är det så, idag är det såhär...

Ibland så slutar jag andas.
Idag vill jag slita av mig mitt eget skinn.
Ibland tänker jag att jag kan acceptera vart jag hamnat
Idag känner jag att det är omöjligt
Ibland försöker jag landa i nuet
Idag är framtiden det enda som snurrar
Ibland så vill jag tro att jag är stark
Idag har jag aldrig kännt mig svagare
Ibland kan jag gå i solen och le
Idag regnar tårarna
Ibland tror jag att jag äntligen vet var livet vill ta mig
Idag är jag mer vilse än tidigare
Ibland känns det som att jag inte behöver någon annan
Idag känns det som att jag behöver alla
Ibland känns det helt ok att dagarna går
Idag vill jag bara att de ska stanna
Ibland kan jag skriva i all evighet
Idag slutar jag här...



1 kommentar:

  1. En Fredagskram till dig!
    Å glöm inte att du är Fantastisk!!

    SvaraRadera