2014-10-08

Kom här lilla du...

För ett tag sedan skrev och publicerade jag en sång som jag själv skrivit texten till (finns redan en engelsk text till låten) på facebook. Men jag försöker lägga upp saker jag gör här på bloggen, eftersom att jag vill ha kvar för att kunna se tillbaka på min tid och mitt liv när jag känner för det. Så här kommer låten "kom här lilla du". (text under klippet)




Kom här lilla du, kom hit till mig
Du ska se att allting ordnar sig
Livet gör ont jag vet min vän
Men en dag så är du stark igen
Men I ditt huvud snurrar runt
Jag ska va som de andra
För de andra är så bra
Och jag kan inte något
Jag är ingenting att ha
Så vackra, smarta fina
Alla blickarna de drar
Men ingen kommer märka
Om jag plötsligt bara far
Kom här lilla du, allt ska bli bra
En dag står du här precis som jag
Jag blev aldrig som de andra
De andra är så bra
Men jag har lärt mig något
Jag är faktiskt nått att ha
Alla tankarna jag bar på
De finns här än idag
Men de vinner inte kampen
Som jag brottas med var dag
Du är jag
Jag är du
Vi ska kämpa livet ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar