2013-09-13

Mööör i kroppen!

Det som är positivt med att inte kunna sova så länge var att jag innan klockan tolv hade hunnit ta en promenad, käkat god frukost, cyklat till gymmet, sprungit samt styrketränat på gymmet, cyklat hem, käkat och sen såg vi ett arkiv x-avsnitt. Men nu är min kropp TRÖTT! I veckan har det blivit lite träning, cyklande, några promenader, match och igår cyklade jag ganska långt för att fara till mormor och morfars grav. TRÖTT kände jag mig i benen när jag skulle cykla till gymmet, och nu är jag mööör i hela kroppen, men oj vad skönt det är. + Att jag spelade ovanligt mycket på matchen, och det var kuuul, men det känns också i hela kroppen. Konstigt att jag typ får träningsvärk i armarna av att spela fotboll:P

Idag blir det inte mer träning, och imorgon ska jag ha en heel vilodag för att på söndag har vi match och om jag får spela något vill jag orka med det=) KUL!

Kan bara säga att det känns otroligt roligt att min kropp gradvis börjar orka mer och mer. SÅ himla skönt att läkarna upptäckte vad som var fel med mig, för jag märker att medicinen har börjat hjälpa bra med tanke på att jag orkar mycket mer nu=) Om jag fortsätter medicinera mig och fortsätter träna borde jag snart vara i relativt bra form!!

Eeem... Nedersta bilden... Sådär ser håret ut om man duschar och inte har någon kam att kamma med och ändå ska försöka göra en fläta!
MASSOR med fåglar i vattnet fanns det på min morgonpromenad <3

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att du äter ordentligt när du tränar som en dåååååre!! ;)
    Du borde äta typ 5000 kalorier så mycke som du tränar, iaf om du vill bygga muskler och inte bli ett benrangel;) men det viste du nog redan. Ta hand om dig! Kram/Elle

    SvaraRadera
  2. Håller med ovan skrivda kommentar! Var rädd om dig o ät som en häst så får du muskler som din storasyrra<3

    SvaraRadera