2013-05-03

Mys på stan!

Idag har jag varit och myst på stan med min kära lillasyster. Vi åt årets första mjukglass (rekommenderar alla att handla mjukglass på coop eftersom att det är awesome priser där!), sedan gick vi runt lite på stan. Jag hittade en klänning som jag ska ha på min käre brors bröllop nu i maj, dessutom ett par billiga jeans i härlig grön-färg. Lägger upp bilder på dem någon dag!
Det hör inte till vanligheterna att jag köper kläder, gör det nästan aldrig nu för tiden, men när det vankas bröllop ville jag ha någon fin klänning. Hittade en på rea och jag hade fått ett presentkort av André också, så den blev till ett riktigt bra pris.

Jag var i valet och kvalet om jag skulle köpa byxorna, men ärligt talat så kan jag inte ens minnas sist jag köpte nya byxor, och eftersom dessa också var på rea kände jag att jag faktiskt ville ge dem till mig själv, så så blev det!! Och jag är väldigt glad att jag gjorde det, så himla kul det är att hitta något som man vill ha=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar