2013-05-02

LOOST!

Asså jag HATAR när jag känner mig lost. Idag hade jag ingen som helst aning om vad jag gjorde på träningen. Försökte ge järnet på uppvärmningen och övningarna och allting, men när det kom till spelet så var det som att hjärnan inte alls hängde med. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen och vem och när jag skulle gå på och jag var helt enkelt heelt lost! JAG BLIR SÅ ARG!! GOSH!! Dagar som dessa känns det bara som att jag vill lägga av, men jag vill ju inte det! Jag vill ju lära mig! Och imorgon kommer jag säkert längta till nästa träning, det brukar bli så! Jag är dock en sån som blir "glad" över kritik och tillrättavisningar för att då får jag någonting att jobba mot, ett sorts mål. Hade dock varit bra om min hjärna och kropp fattade sakerna lite snabbare än vad de gör. Önskar bara att jag skulle ha lite mer rutin och lite mer fotboll i kroppen så jag kan keep up med de andra, jag blir så frustrerad! Nåväl, det är bara bryta ihop och komma tillbaka igen.

Nu blir det is-vatten, kolla FRIENDS och sova!

Sov gott alla!

En bild som jag råkade ta på min hand utan att det var meningen;P Tyckte att den var lite häftig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar