2013-05-06

Måndagens tränings-videor!

Idag kände jag för att träna lite och kom på att jag skulle skriva "30 minute workout" på youtube, sedan utmana mig själv genom att göra så många jag bara orkade i den ordning de kom upp på youtube. Nu, efter att jag gjort tre, så känner jag att jag hade orkat fler, men att jag aktivt väljer att inte göra fler eftersom att jag vill hinna göra lite andra saker innan jag ska till syster senare idag. Jag tänkte lägga upp programmen här på bloggen eftersom att jag själv tycker att det är bra att folk lägger upp program för att jag blir inspirerad av det.

Det var inga jättejobbiga program, helt klart var det sista med Jillian Michaels jobbigast! Sedan att inget av dem var 30 minuter långt precis är en annan historia.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar