2013-05-31

Hopping happy!!

Jag är så oerhört nöjd och glad över vädret vi har. Sådan sjuk stek-sommar det är!!=) Igår var jag och hälsade på underbara Malin i Kälen, och efter det sprang jag en tur och hamnade hos Elle som barnvakt. Så vi var ute hela dagen och på kvällen spelade vi kubb och sedan såg vi paranormal 4. Jag känner att jag blir ganska slut när jag har mycket för mig, och helgen som kommer är toootaaalt fullspäckad, så jag kommer vara något slut på måndag. (eller vad vet jag?? Det kan ju lika gärna vara så att jag är pigg även om jag har svårt att tro det med tanke på hur trött jag är nu.)

Iallfall har vi match ikväll, så jag har preparerat mig ordentligt med diverse allergimediciner och kortison-tabletter. Så jag hoppas att det kommer gå bra på matchen. Om jag får spela något vill säga. Only time will tell.

Hursomhelst så är kontentan denna: JAG ÄLSKAR VÄDRET!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar