2013-05-13

have you ever seen the rain...

WOW så trött tjej. Mina ögon åker i kors hela tiden och upp i hjärnan, och vad de ser i hjärnan är ingenting. ÄR SÅ TRÖTT! Tror att det har ganska mycket att göra med att det regnar ute, är ganska kallt och ska snart ut i regnet. Tror att det kommer vara skönt att få lite kyla och regn i ansiktet, hoppas bara att jag slipper bli jätteblöt och kall om fötterna.

Tror tamejtusan att jag ska ta ett fotbad när jag kommer hem sen!! Men vi får se vad som händer, kanske får heelt andra planer. Jag har ett litet sår under ena foten av Tysons alldeles för långa klor så det kan göra lite ont med ett bad, men samtidigt kanske bra att rena det!

OJ vilket tråkigt och intetsägande inlägg! Men det är så att jag behöver skriva så jag kan hålla mig vaken, har slumrat till lite typ tre ggr under tiden jag skriver. Shit! Det var länge sen jag var såhär trött på morgonen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar