2012-10-25

Trött som ett aas

Inatt blev en orolig natt, som de flesta nätter är nu för tiden för mig:/ JOBBIGT, men jag bör sova inatt iallafall. Idag har jag varit ut och sprungit, promenerat och sedan har jag gjort lite träning inomhus också till youtube-videor. Låter kanske töntigt, men det är otroligt bra träning!

Mest är jag arg för att jag inte är i så bra form som jag vill vara, och för att jag ibland inte klarar sådant som jag verkligen, verkligen borde klara, men med mer träning så kommer jag väl så småningom vara där jag varit tidigare. Men det kommer ta mycket jobb eftersom att jag inte är så energifylld för tillfället. Jag får försöka var nöjd med det lilla jag gör!

Nu ska jag se klart bunheads och sedan blir det ta tag i disken!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar