2014-09-13

Vardagen kom fort!

Onsdags kväll kom vi hem från Turkiet efter en skön resa, med en del känslomässiga bergochdal-banor. Under tiden som vi var där så badade jag och solade heela dagarna, jag låg inte till och solade nästan något, utan jag var alltid i vattnet eller gjorde något annat.

Vi fick vara med om lite olika saker! bl.a. ett jordskalv, en sorts skallgång, en fotografering, pappa och ante flög, megavågor som drog ner en under vattnet osv. osv. Det var en händelserik vecka.

Det jag vill komma till är att jag faktiskt sov väldigt bra där! Jag däckade och sov ganska hårt de flesta nätterna. Och då hade jag inte alls mitt bolltäcke med mig, jag fick nöja mig med att sova mellan tre lakan och tre stora kuddar runt omkring mig, men jag sov ändå! AWESOME!

Men nästan direkt jag kommer hem till vardagen så börjar min kropp bli stressad och orolig, och jag sover ytligt igen. Stiger upp tidigare trots att jag är super-mega-trött! Hoppas det bara är en svacka, för jag har fått känna på det ljuva livet att sova flera timmar i sträck, och det var fantastiskt skönt. Hoppas bara att det inte bara var en engångsföreteelse. Kanske måste jag flytta till ett übervarmt all inclusive hotell för att få ordning på detta?

Kommer säkert mer om resan sen! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar