2013-07-29

Piteå dansar och ler 2013

Jag brukar inte vara så ofta på Piteå dansar och ler trots att jag är från Piteå. Detta pga att det brukar kosta ganska mycket och jag inte brukar ha råd. Men i år var det så att det var gratis inträde, och det som kostade var att gå och kolla på vissa artister och kittelfjälls öltält!

Jag hängde med mina systrar, mina bröder och min brors fru. Det var mycket trevligt. Vi åt god festivalmat och shejkade loss på dansgolvet till det grymma coverbandet Murphys. De var grymma! Kollade även på den begåvade sångerskan Mikaela Stridbeck.

Har även spelat lite chokladhjul (vann som vanligat ingenting), spelat på klon och vunnit lite där. + att jag, Sara och Andreas åkte en lång rutschkana som var en sorts karusell-grej. Det var roligt!

Hängde mycket med min älskade bror, och typ bästa människan i världen, Andreas. Vi hade sjukt trevligt! Sara, jag och han blev radartrion under senare delen av kvällen. Babblade på, rockade fett och åkte rutschis! KUNGLIGT!

Älskar mina syskon <3 synd att Ellenor inte vara med bara!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar