2013-07-11

I'm back!!

Sådärja!! Nu har jag inte bloggat på läääänge, men jag ska dra igång det igen. Dels älskar jag att skriva, även om vissa saker är tråkiga för er att läsa, dels så tycker jag att det är väldigt intressant att kolla vad jag gjorde för ett år sen när ett år har gått;P

Det har varit lite hektiskt att blogga under tiden som vi satt upp årets Karlbergs-teater, för det har varit saker  heela tiden. Kommer lägga upp ett inlägg med några bilder osv senare.

Hursomhelst har jag haft the time of my life under tiden som jag repeterade och spelade föreställningen. Jag älskade min karaktär, manuset och människorna runt omkring. Awesome!

Nu ska jag ta en promenad, det enda jag typ orkar nu för tiden, kommer kanske ett inlägg om detta senare också. Vi får se!

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar